Till dig som bygger vindkraftverk när det blåser hårda vindar

3 saker jag kan bidra med i kristider

För de allra flesta av oss är det hårda och ovissa tider nu, många blåser fritt i vinden utan kontroll över situationen. Det kommer att blåsa över och bli bättre – frågan är vad vi väljer för strategi fram tills dess? Jag har så svårt att se fantastiska entreprenörer och företagare förlora framtidsförhoppningarna, och jag vill så gärna göra något om jag kan.

En studie av över 600 företag i lågkonjunkturen på 90-talet visar att de som satsade på marknadsföring hade en tillväxt på i genomsnitt 275% när konjunkturen vände, så att våga satsa kan definitivt göra skillnad, men det är svårt när man inte vet hur den närmaste tiden kommer att se ut! Nöden är uppfinningarnas moder brukade min mormor säga, och även om det är tufft på många sätt så kan svåra tider resultera i nytänkande och kreativa idéer. Föreställ dig de bättre tider som kommer, och börja förbereda för dem! Det jag kan bidra med för att möjliggöra det är:

1.

Vill du satsa på ditt varumärke och din kommunikation för att förbereda din verksamhet för bättre tider?

Oavsett om det gäller varumärkesstrategi, grafisk identitet, webbdesign eller kommunikationsmaterial, så gör vi arbetet nu när det behövs, och du kan delbetala per månad i upp till 6 månader (naturligtvis utan ränta), samt skjuta upp första betalningen upp till tre månader efter det att projektet är slutfört. Kontakta mig vid intresse, så bokar vi in ett första möte. Digitalt förstås!

2.

Vill du få möjlighet att diskutera ditt varumärke och din kommunikation ur ett strategiskt perspektiv?

Jag erbjuder 30 minuters kostnadsfri rådgivning online, vi utgår från dina förutsättningar och var verksamheten är idag. Rådgivningen är helt utan förbindelser och vi tar mötet via Microsoft Teams – du kommer att få en länk när du har bokat. Se lediga tider och boka här.

Till dig som bygger vindskydd för att värna om andra

Jag vill hjälpa till, men hur? Jag har inga livsnödvändiga produkter att dela med mig av eller lokaler att låna ut. Det jag däremot kan bidra med är visuell kommunikation, som möjliggör tydlig och trygg informationsspridning. Skyltar, utskick och instruktioner för hur man ska göra för att följa restriktioner, skydda sig själv och andra, eller hamna rätt när man är i behov av vård. Det här gäller naturligtvis företag såväl som organisationer.

3.

Behöver du få ut kommunikation gällande säkerhet och trygghet?

Jag hjälper organisationer och verksamheter utan kostnad, i mån av tid, med kommunikationsmaterial som rör människors säkerhet i kristider.

Kontakta mig vid intresse eller om du har några frågor, så pratar vi mer. Och dela gärna vidare!

Hör av dig till mig:

hello@carodesign.se

Dela på facebook
Dela på linkedin

Lämna en kommentar